Katalogi, foldery, plakaty
Katalogi, foldery i ulotki są nadal jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingu tradycyjnego, a dla niektórych firm najważniejszą metodą pozyskiwania nowych klientów.
Naszym klientom proponujemy przygotowanie projektu graficznego katalogów, folderów oraz ulotek, a także ich wydruk – nisko lub wysokonakładowy.
Poniżej prezentujemy nasze przykładowe realizacje:
Katalog produktowy dla firmy CASTELIOR – dystrybutora skrzyń ochronnych
Folder reklamowy dla Hotelu GRAPE we Wrocławiu
Folder reklamowy dla firmy Vimex, dystrybutora pojazdów użytkowych UTV i Buggy
Karty nieruchomości dla Urzędu Miejskiego we Wrocławiu
Katalog reklamowy dla firmy Broel
Folder reklamowy dla Muzeum Architektury we Wrocławiu
Folder reklamowy dla Spółki Rubikon
Katalog produktowy (150 stron) dla firmy ALVA
|
|
|
|
Broszura dla pracowników firmy doradczo-szkoleniowej PROFES:
Folder reklamowy dla firmy SPC Solvent Printer Center
Dla firmy SPC Solvent Printer Center zaprojektowaliśmy folder, reklamujący aktualną ofertę produktową firmy.
Firma SPC jest dystrybutorem drukarek wielkoformatowych. Folder reklamowy został przygotowany specjalnie na Targi Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009, gdzie firma SPC prezentowała swoją najnowszą ofertę: dwa modele drukarek Hi-JET. Model X6328B o szerokości zadruku 3,2m oraz model X6184B o szerokości zadruku 1,8m.
Katalog produktów marki MOTOROLA
Folder OMNIBUS – ONLINE dla firmy IMAS International
Firma IMAS International jest częścią międzynarodowej sieci instytutów badania rynku i opinii społecznej – IMAS International – i zalicza się do kilkunastu największych firm badawczych w Polsce.
Dla firmy IMAS International zaprojektowaliśmy folder informacyjny, reklamujący badanie OMNIBUS-ONLINE. Badanie to realizowane jest przez Internet, wśród zarejestrowanych uczestników panelu IMAS OnLine (www.imasonline.pl).
Folder zawiera najważniejsze informacje na temat badania OMNIBUS-ONLINE, a także Harmonogram badań OMNIBUS-ONLINE na 2009 rok.
Zachęcamy do pobrania folderu i zapoznania się z badaniem OMNIBUS-ONLINE firmy IMAS International.
Badanie OMNIBUS-ONLINE firmy IMAS International – pobierz folder (784 KB, pdf)
Katalog produktów marki Pierre Cardin
Znana i ceniona na całym świecie marka Pierre Cardin wymaga profesjonalnego podejścia i grafiki na miarę światowych projektantów mody. Zaprojektowany i wydrukowany przez nas katalog produktów marki Pierre Cardin to pełna gama akcesoriów marki Pierre Cardin do telefonów komórkowych, aparatów cyfrowych i laptopów. Katalog miał pomóc naszemu klientowi wprowadzić na polski rynek markowe kabury i pokrowce na telefony komórkowe oraz torby na laptopy. Na potrzeby katalogu przygotowaliśmy grafikę, zdjęcia produktów, teksty reklamowe i produktowe oraz wydrukowaliśmy kilka tysięcy sztuk katalogu.
Katalog produktów marki TF1, FOOF, callme, NOKIA, SIEMENS w wersji anglojęzycznej
Uczestnictwo w targach zagranicznych wymaga przygotowania odpowiednich materiałów reklamowych, skierowanych na nowy rynek, uwzględniających wymagania zagranicznych klientów. Nasz klient, który brał poraz pierwszy udział w targach międzynarodowych zlecił nam przygotowanie katalogu produktowego, przeznaczonego dla klientów obcojęzycznych. W ramach zlecenia wykonaliśmy grafikę, zdjęcia produktów, przygotowaliśmy teksty anglojęzyczne. Efektem tych działań jest katalog formatu A4, z matową okładką i 40 stronami.
Podręcznik operacyjny dla sprzedawców w sklepach detalicznych
Każdy sprzedawca powinien pamiętać o naturalnych zachowaniach konsumentów, którzy np.: zwykle kierują się na prawo, sięgają po produkt prawą ręką. Sprzedawca powinien wiedzieć, jak eksponować na półce markowe produkty oraz jakie stosować zasady, wpływające na poprawę wizerunku sklepu oraz wzrost sprzedaży. Wszystko to zawarte jest w podręczniku operacyjnym dla sprzedawców, do którego przygotowaliśmy oprawę graficzną.
Plakaty z serii gramy FAIR PLAY dla firmy PROFES
Gazetki produktowe
Magazyn Miłośników Urządzeń Mobilnych
Obsługa merchandisingowa sklepów detalicznych to ciągła walka o utrzymanie klienta, prawidłową ekspozycję produktów oraz monitoring konkurencji. A dla marketingowców to prawdziwe pole bitwy …, oczywiście o umysły klientów. Skuteczną bronią są np. gazetki produktowe, zawierające nowości produktowe, konkursy, ciekawostki branżowe oraz zapowiedzi produktowe. Dla naszego klienta przygotowywaliśmy kwartalnik o nowościach z branży elektroniki użytkowej. Nazwaliśmy go Magazynem Miłośników Urządzeń Mobilnych, a jego potoczna nazwa to gazetka produktowa. Nasz wkład w kwartalnik obejmował przygotowanie grafiki, tekstów, zdjęć produktów, przygotowanie do druku oraz druk gazetki. Wydaliśmy 13 numerów gazetki w nakładzie 30 tys. sztuk z każdego numeru. Gazetka była bezpłatnie dostępna w sklepach z akcesoriami do urządzeń mobilnych.