Poradnik Marketingowy
“Jak Prowadzić Tani i Skuteczny Marketing?”, autor Justyna Muszyńska
Większość naszych klientów mówi:
“Nastały ciężkie czasy”, “Mój budżet marketingowy zmniejszył się kilkukrotnie …”, “Co zrobić, żeby nie wypaść z rynku?”
Te pytania zainspirowały mnie do napisania tego Poradnika i pokazania właścicielom firm, że przy skromnym budżecie marketingowym można nadal prowadzić skuteczny marketing, stosując inne narzędzia marketingowe niż drogie reklamy prasowe czy bilbordy reklamowe w centrum miasta.
Jeżeli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci niezmiernie na rozwoju Twojej firmy to przeczytaj ten Poradnik i wykorzystaj porady, które w nim umieściłam. Opisane w tym poradniku działania to nie teoria akademicka, ale praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży, przyspieszenie rozwoju firmy i promocję Twoich produktów lub usług.
Pobierz, przeczytaj i oceń Poradnik. Wykorzystaj zawarte w nim porady i sprawdź w praktyce ich skuteczność. Podziel się z nami swoimi doświadczeniami. Czekam na Twoje komentarze.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej lektury
Justyna Muszyńska
PORADNIK MARKETINGOWY dla właścicieli małych i średnich firm to zbiór porad i działań marketingowych, które warto podjąć, aby wypromować swoją firmę oraz zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług. Działania te nie wymagają dużych nakładów finansowych (niektóre z nich są nawet bezpłatne), dlatego są idealne dla małych i średnich firm, a ich skuteczność została sprawdzona w praktyce.
POBIERZ Poradnik Marketingowy dla właścicieli małych i średnich firm (4.33 MB, pdf)
Dostajemy od naszych klientów, partnerów biznesowych i czytelników e-maile z pozytywnymi opiniami na temat Poradnika. Poniżej kilka z nich:
Maciej Socha, Radca Prawny, właściciel Kancelarii Prawnej SOCHA, KancelariaSocha.pl
Poradnik marketingowy to bardzo ciekawa lektura dla wszystkich przedsiębiorców, którzy szukają pomysłów na rozwój swoich firm. Nie zawsze sobie zdajemy sprawę z możliwości jakie daje nam nowoczesny marketing, a obecnie jest to tym bardziej ważne, aby pozwolić się poznać jak najszerszej grupie klientów. Ten poradnik motywuje i wyzwala pomysły, a jego forma przemawia do każdego. Zachęcam do lektury, bo warto!
Rafał, początkujący sprzedawca:
Chyba najlepsza darmowa pozycja o marketingu w internecie z jaką miałem styczność. Świetnie przygotowana wizualnie i merytorycznie.
Czarek Florczyk, osoba pracująca:
Ten e-book przekonał mnie, że czas założyć działalność gospodarczą. Książka dała mi skuteczne narzędzia, aby zmienić swoje życie.
Monika D., przyszły przedsiębiorca:
Jak na darmową publikację to jest napisana bardzo rzeczowo. Odnalazłam tam sporo ciekawych aspektów marketingu, które na pewno wykorzystam w praktyce już teraz i kilka innych, które przydadzą mi się, gdy moja firma na dobre rozkręci się w Internecie. Książkę polecam osobą, które dopiero zaczynają przygodę z e-biznesem i marketingiem internetowym.
Arkadiusz Nowak, Właściciel firmy:
Książka OK, choć trzeba przyznać, że jest raczej formą nietypowej reklamy dla firmy niż pomocą naukową. Tak czy inaczej warte zaznajomienia się, by zdobyć podstawy związane z pozycjonowaniem i reklamą jako taką.